Yola aracını bırakıp giden vatandaşlara ceza kesildi

İstanbul'un yoğun kar yağışı yaşadığı 24 Ocak'ta Kuzey Marmara Otoyolu'nda yolda kalan sürücülere ücret iadesi yapıldı. Ulaştırma Bakanlığı işletmeci firmaya 6,8 milyon ceza kesti.

Kuzey Marmara Otoyolu İşletmesi, 24 Ocak'ta kar yağışı nedeniyle kapanan kesimlerde beklemek zorunda kalan ve mağduriyet yaşayan sürücülerin otoyol geçiş ücretlerini iade etti.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, 24 Ocak'taki kar yağışıyla Kuzey Marmara Otoyolu'nun bazı kısımlarının trafiğe kapalı kalması nedeniyle işletmeci firmaya 6,8 milyon lira ceza kesti.

İNTERNETHABER

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

İSTANBUL Haberleri

Boğaz'dan kritik geçiş! Saipem 7000 Geçiyor!
Hazırlık yapılırken bina kendiliğinden çöktü! Hasar büyük
Piknikçilere kızan muhtar hendek kazdırdı
İstanbul Boğazı’nda Turkuaz Renk Şöleni: Nedeni Belli Oldu
İstanbul'da Orman Yangını Alarmı: Kurumuş Otlar İçin Acil Talimat!