Yol kenarında neden bekliyorsun diyerek saldırdılar

İstanbul'un Büyükçekmece ilçesinde yol kenarında bekleyen aracın sürücüsüne iddiaya göre, "Buradan git senin için iyi olmaz" diyerek saldırdılar.

Olay, dün akşam saatlerinde Büyükçekmece ilçesinde yaşandı.

İddiaya göre, yol kenarında bekleyen bir aracın sürücüsünün yanına gelen başka bir araç sürücüsü ve içindekiler "Buradan git senin için iyi olmaz" diyerek saldırdı.

Saldırıya uğrayan kişiyi daha sonra ise dakikalarca aracıyla takip eden şahıslar, araçla sıkıştırdı. Yaşanan anlar araç kamerası tarafından kaydedildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Ankara'dan da isimler var! Milyonluk kaçakçılık
Ayşe Hatun Önal'ın İfadesi Ortaya Çıktı: Yalnızca Uyku İlacı İçiyorum
İlaç stoklayıp yurtdışına satan eczacılara operasyon
Nişan Töreni Kabusa Dönüyordu
Başkentte Neler Oluyor? Ankara'da "Turkuaz" Alarmı