Büyükgülcü, şube binasında düzenlediği basın toplantısında, 6-7 Eylül 2008'de Türkiye Yol-İş Sendikası Olağanüstü Kongresi'nde Konya Şube Başkanı Bekir Avcı'nın Genel Mevzuat Sekreterliği görevine getirildiğini belirtti.
Avcı'nın yerine Şube Başkanlığını bundan sonra kendisinin yürüteceğini anlatan Büyükgülcü, 45 yıldır genel merkeze yönetici gönderemediklerini, şimdi bunun gururunu yaşadıklarını bildirdi.
Türkiye'nin en büyük sorununun işsizlik olduğunu ifada eden Büyükgülcü, ''Türkiye'de kayıt dışı çalışan 4,5 milyon kaçak işçi var. Her vatandaş devlete olan görevini yerine getirirse, vergisini verirse, haksız kazançtan, faizden, repodan uzak durursa, kimseye ihtiyacımız kalmaz'' dedi.
Büyükgülcü, özelleştirmelerin durdurulması gerektiğini belirterek, işçi ve memura fedakârlık yapılmasını istedi.
aa