Yılın ilk cezası 55 YTL

Yılın ilk trafik cezası ise polis ekiplerince ehliyet kemeri takılı olmayan bir sürücüye kesildi.

Yılın ilk trafik cezası Vatan Caddesi Adalhan Kavşağı'nda trafik uygulaması yapan polis ekipleri tarafından sürücü Yasin Altıntaş'a (21) emniyet kemerini takmadığı gerekçesiyle kesildi. Asker olduğu öğrenilen ve 55 YTL para cezası alan Yasin Altıntaş, "Yeni yasadan haberim yoktu" diyerek yeni yılın ilk şaşkınlığını yaşadı.

 

Konya Emniyet Müdürülüğü Trafik Denetleme Şube Müdürü İbrahim Tatır, yeni yılda vatandaşların huzurlu bir yılbaşı geçirmesi için gerekli tedbirleri aldıklarını belirterek, "Özellikle bu gece alkol tüketiminin aşırı derecede olacağını düşünerek alkol kontrolü yapıyoruz. Bunun yanında emniyet kemeri, trafikte cep telefonu ile konuşma gibi trafik kurallarına aykırı hareket eden sürücüler üzerinde uygulama yapıyoruz. 2008 yılının ilk cezasını emniyet kemeri takmayan bir sürücümüze yazdık" şeklinde konuştu. Kontrollerde çok sayıda sürücüye alkollü araç kullanma ve emniyet kemeri takmadan araç kullanmaktan ceza kesildi. İHA

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?