Yıldızkent Camisi ibadete açıldı

YOZGAT (AA) - Yozgat'ın Sorgun ilçesi Aydınlıkevler Mahallesi'nde yaptırılan Yıldızkent Camisi, ibadete açıldı. Eski Belediye Başkanı Ahmet Şimşek...

YOZGAT (AA) - Yozgat'ın Sorgun ilçesi Aydınlıkevler Mahallesi'nde yaptırılan Yıldızkent Camisi, ibadete açıldı.

Eski Belediye Başkanı Ahmet Şimşek ve bir grup hayırsever tarafından yaptırılan camide ilk cuma namazını Yozgat İl Müftüsü Salih Sezik kıldırdı.

Kaymakam Mustafa Altınpınar, Belediye Başkanı Murat Gürbüz, İl Genel Meclisi Başkanı Hacı Şahbaz, Eski Belediye Başkanı Ahmet Şimşek ve çok sayıda vatandaşın katıldığı cuma namazı sonrası AA muhabirine cami hakkında bilgi veren Şimşek, "Aydınlıkevler Mahallesi Sorgun'un en büyük mahallesidir. Bu mahallemizin nüfusu her geçen gün artıyor ve kuzey yönünde birçok site yapılıyor. Sorgun merkezde 50'nin üzerinde cami bulunmasına karşılık, burada maalesef hiç cami yoktu ve insanlar namaz kılmak için 2-3 kilometre yürümek zorunda kalıyordu. Camimiz bugün hizmete açıldı, hayırlı olsun." dedi.

Gündem Haberleri

Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI