Yıldız, Yaşlı Yaşam Merkezini ziyaret etti

KONYA(AA) - Kulu Belediye Başkanı Ahmet Yıldız, belediye bünyesinde hizmet veren Yaşlı Yaşam Merkezini ziyaret etti. Yıldız, Yaşlılar Haftası dolayısıyla...

KONYA(AA) - Kulu Belediye Başkanı Ahmet Yıldız, belediye bünyesinde hizmet veren Yaşlı Yaşam Merkezini ziyaret etti.

Yıldız, Yaşlılar Haftası dolayısıyla belediyeye bağlı olarak hizmet veren Yaşlı Yaşam Merkezini ziyaret ederek, burada kalanlara gül hediye etti.

Yaşam merkezinin sakinleriyle sohbet eden Yıldız, ömrü olan herkesin bir gün yaşlanacağını ifade ederek, "Yaşlılık hepimizin kapısını çalacak. Allah uzun ömürler versin. Salih evlat olmak ve büyüklerimizi her daim hatırlamamız, iyilikle yaklaşıp sevabımızı kapmamız gerek. Buradaki büyüklerimize yardımcı olabildiysek ne mutlu bize." dedi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE