Yıldız güreşçiler, İran'da üçüncü oldu

- Türkiye Yıldızlar Grekoromen Milli Takımı, İmam Yadegar Kupası'nda 3. sırayı aldı

ANKARA (AA) - Türkiye Yıldızlar Grekoromen Güreş Milli Takımı, İran'da düzenlenen İmam Yadegar Kupası'nda 3. oldu.

Türkiye Güreş Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, başkent Tahran'da gerçekleştirilen organizasyonda 18 ekip mücadele etti.

Gruptaki ilk maçında İran'ı 7-3 yenen ay-yıldızlılar, daha sonra Ukrayna'yı 10-0'la geçti.

Arap ülkelerinden gelen sporcuların oluşturduğu karmayı da 9-1 mağlup ederek gruptan lider çıkan Türkiye, yarı finalde Azerbaycan'a 6-4 kaybetti.

Milliler üçüncülük maçında Ermenistan ile karşılaştı. Müsabakadan 6-4 galip ayrılan Türkiye, üçüncülük kupasını kazandı.


AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler