Yıldırım'ın AK Parti Genel Başkanlığına seçilmesi

Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti 2. Olağanüstü Büyük Kongresi'nde Genel Başkanlığa seçilen Yıldırım'a tebrik telgrafı gönderdi

ANKARA (AA) - Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti 2. Olağanüstü Büyük Kongresi'nde Genel Başkanlığa seçilen Binali Yıldırım'a bir tebrik telgrafı gönderdi.

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Olağanüstü Kongre'de Genel Başkanlığa seçilen Binali Yıldırım'a bir telgraf göndererek, kendisini tebrik etti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu