Yıldırım'dan Somalili mevkidaşına İİT zirvesi daveti

Başbakan Binali Yıldırım telefonla görüştüğü Somali Başbakanı Hasan Ali Kayre'yi İstanbul'daki İİT Olağanüstü Zirvesi'ne davet etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Somali Başbakanı Hasan Ali Kayre'yi yarın İstanbul'da gerçekleştirilecek İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) Olağanüstü Zirvesi'ne davet etti.

Başbakanlık Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Yıldırım, Somalili mevkidaşı Kayre ile telefonda görüştü.

Görüşmede, Kayre'yi yarın İstanbul'da düzenlenecek İİT'nin Kudüs konulu olağanüstü zirvesine davet eden Yıldırım, mevkidaşının ramazan ayını kutladı.

Somali Başbakanı Kayre de zirveye önem verdiklerini dile getirerek, üst düzey katılım sağlayacaklarını bildirdi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL