Yıldırım'dan, Özkul ve Boysan ailelerine başsağlığı telefonu

Başbakan Yıldırım, Özkul ve Boysan ailelerini telefonla arayarak taziyesini bildirdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Özkul ve Boysan ailelerini telefonla arayarak başsağlığı dileğinde bulundu.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Başbakan Yıldırım, bugün vefat eden sanatçı Münir Özkul'un kızı Güner Özkul'u telefonla arayarak taziyesini bildirdi.

Yıldırım, vefat eden mimar ve gazeteci Aydın Boysan’ın oğlu Burak Boysan ile de telefonla yaptığı görüşmede başsağlığı dileğinde bulundu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL