Yıldırım'dan Galatasaray Başkanı Cengiz'e kutlama

Başbakan Binali Yıldırım, Galatasaray Kulübü Başkanlığına yeniden seçilen Mustafa Cengiz'i telefonla aradı

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Galatasaray Kulübü Başkanlığına seçilen Mustafa Cengiz'i kutladı.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım, Galatasaray Spor Kulübü'nün 101. Olağan Genel Kurulu'nda yeniden başkanlığa seçilen Cengiz'i telefonla arayarak, tebrik etti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL