Yıldırım'dan altın madalya kazanan Adar'a tebrik

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Dünya Güreş Şampiyonasında altın madalya kazanan Yasemin Adar'ı tebrik etti.Başbakanlık Basın Merkezi'nden...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Dünya Güreş Şampiyonasında altın madalya kazanan Yasemin Adar'ı tebrik etti.

Başbakanlık Basın Merkezi'nden yapılan açıklamaya göre, Yıldırım, Dünya Güreş Şampiyonasında kadınlar 75 kiloda altın madalya kazanan sporcu Yasemin Adar'ı telefonla arayıp başarısını kutladı.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler