Yıldırım, teknik direktör Denizli ile telefonda görüştü

Başbakan Yıldırım, TFF 1. Lig play-off finalinde penaltılar sonucu Göztepe'ye yenilen Eskişehirspor Teknik Direktörü Denizli'yi bügüne kadarki başarılarından dolayı tebrik etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, TFF 1. Lig play-off finalinde penaltılar sonucu Göztepe'ye yenilen Eskişehirspor Teknik Direktörü Mustafa Denizli'yi bügüne kadarki başarılarından dolayı tebrik etti.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre Yıldırım, Göztepe'nin Eskişehirspor karşısında penaltılar sonucu kazandığı ve Süper Lig'e yükselmeyi hak ettiği final maçının ardından Denizli ile telefonda görüştü.

Yıldırım, Denizli'yi bugüne kadar elde ettiği başarılarından dolayı kutladı.

AA

Spor Haberleri

KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor