Yıldırım İzmir Büyükşehir Belediye Meclis üyelerine yemek verdi

ANKARA (AA) - AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım, İzmir Büyükşehir Belediye Meclis üyeleri, ilçe meclis üyeleri ve ilçe belediye başkanlarıyla...

ANKARA (AA) - AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım, İzmir Büyükşehir Belediye Meclis üyeleri, ilçe meclis üyeleri ve ilçe belediye başkanlarıyla yemek yedi.

Yıldırım, partisinin genel merkezinde yapılan AK Parti Merkez Yürütme Kurulu (MYK) öncesinde, İzmir Büyükşehir Belediye Meclis üyeleri, ilçe meclis üyeleri ve ilçe belediye başkanlarıyla bir araya geldi.

Basına kapalı gerçekleşen yemekte Başbakan Yıldırım, nisan ayında yapılacak halk oylamasına ilişkin partililere hitap etti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu