Yıldırım, Etiyopya Başbakanı Desalegn ile görüştü

Görüşmede, FETÖ ile mücadele konusundaki kararlılık ve ortak irade bir kez daha teyit edildi

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Etiyopya Başbakanı Hailemariam Desalegn ile telefonda görüştü.

Başbakanlık kaynaklarından alınan bilgiye göre, Yıldırım, Desalegn ile görüşmesinde, Etiyopya ile iyi ilişkilere verilen önemi vurguladı.

Görüşmede, FETÖ ile mücadele konusundaki kararlılık ve ortak irade bir kez daha teyit edildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu