Yıldırım-Borisov görüşmesi

Görüşmede, Bulgaristan ile ikili ilişkilerin gelişme potansiyelinden bahisle, ortaklık ilişkisini ve iş birliğini iyi komşuluk ve karşılıklı yarar temelinde geliştirme arzusunda olunduğu vurgulandı

İSTANBUL (AA) - Başbakan Binali Yıldırım'ın Bulgaristan Başbakanı Boyko Borisov ile görüşmesinde, Bulgaristan ile ikili ilişkilerin gelişme potansiyelinden bahisle, ortaklık ilişkisini ve iş birliğini iyi komşuluk ve karşılıklı yarar temelinde geliştirme arzusunda olunduğu vurgulandı.

Başbakanlık kaynaklarından edinilen bilgiye göre, Başbakan Yıldırım, Bulgaristan Başbakanı Borisov ile İstanbul'da düzenlenen 22. Dünya Petrol Kongresi marjında ikili görüşme gerçekleştirdi.

Görüşmede, Bulgaristan ile ikili ilişkilerin gelişme potansiyelinden bahisle, ortaklık ilişkisini ve iş birliğini iyi komşuluk ve karşılıklı yarar temelinde geliştirme arzusunda olunduğu vurgulandı.

Konuk heyet de Türkiye ile ilişkilerin her alanda daha da geliştirilmesi konusunda kararlı olduklarını ifade etti.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu