Yıldırım Belediyesi yaz sıcaklarında da sokak hayvanlarının yanında

Yıldırım Belediyesi kış mevsimi sürecinde unutmadığı sokak hayvanlarının yaz sıcaklarında da su ve mama ihtiyaçlarını karşılayarak beslemeye devam...

Yıldırım Belediyesi kış mevsimi sürecinde unutmadığı sokak hayvanlarının yaz sıcaklarında da su ve mama ihtiyaçlarını karşılayarak beslemeye devam ediyor. Veteriner İşleri Müdürlüğü'ne bağlı ekipler ilçe genelinde bulunan kedi evleri ve köpek beslenme istasyonlarında bulunan hayvanların yanı sıra kuş ve sokak hayvanlarının da yiyecek ve su ihtiyacını karşılıyor. Ekipler, ilçede bulunan parklara, yeşil alanlara ve muhtelif yerlere yiyecek ve su bırakıyor.

Yıldırım'da sahipsiz sokak hayvanları için de çalışmalar yürüttüklerini dile getiren Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, "Yıl içerisinde soğuk ya da sıcak hava şartlarının oluştuğu dönemlerden en çok sokak hayvanları etkileniyor. Özellikle bu dönemlerde ekiplerimiz kedi, köpek ve kuş gibi hayvanların aç kalmaması ve hayâtî faaliyetlerini rahat bir şekilde sürdürebilmeleri adına su ve yemleme faaliyetlerini sıklaştırıyorlar. Şehrimizde de son dönemde hava sıcaklıklarda hissedilir bir artış yaşıyoruz. Bu noktada sokak hayvanlarımız için özel ihtimam gösteriyor, sahipsiz hayvanlarımızın aç ve susuz kalmamaları için çabalıyoruz. Tüm hemşehrilerimizi de sıcak yaz günlerinde sokak hayvanları için uygun noktalara bir kap su koyarak daha duyarlı olmaya davet ediyorum" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek