Yıldırım altın madalya kazanan sporcuları tebrik etti

Başbakan Yıldırım, Kadınlar Avrupa Boks Şampiyonası'nda altın madalya kazanan milli sporcular Çakıroğlu, Güneri ve Demir'e tebrik telgrafı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Kadınlar Avrupa Boks Şampiyonası'nda altın madalya kazanan milli sporcuları kutladı.

Başbakanlık Basın Merkezinden yapılan açıklamaya göre, Yıldırım, İtalya'da düzenlenen Kadınlar Avrupa Boks Şampiyonası'nda altın madalya kazanan milli sporcular Busenaz Çakıroğlu, Elif Güneri ve Şennur Demir'e telgraf göndererek tebriklerini iletti.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL