Yıldırım altın madalya kazanan sporcuları kutladı

Başbakan Yıldırım, 4. İslami Dayanışma Oyunları'nda altın madalya kazanan sporculara tebrik telgrafı gönderdi

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, 4. İslami Dayanışma Oyunları'nda altın madalya kazanan sporcuları kutladı.

Başbakanlık Basın Müşavirliğinden yapılan açıklamaya göre, Başbakan Yıldırım, Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de devam eden 4. İslami Dayanışma Oyunları'nda atıcılık, tenis, jimnastik, halter, judo, yüzme, atletizm, tekvando ve su topu dallarında altın madalya kazanan sporculara tebrik telgrafı gönderdi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu