Yıldırım, 2018 Kış Olimpiyatları'na katılacak sporcuları kabul etti

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güney Kore'nin Pyeongchang kentinde düzenlenecek 2018 Kış Olimpiyatları'nda Türkiye'yi temsil edecek sporcuları...

ANKARA (AA) - Başbakan Binali Yıldırım, Güney Kore'nin Pyeongchang kentinde düzenlenecek 2018 Kış Olimpiyatları'nda Türkiye'yi temsil edecek sporcuları kabul etti.

Çankaya Köşkü'nde, basına kapalı gerçekleştirilen kabulde, milli sporcuların yanı sıra Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ile Spor Genel Müdürü Mehmet Baykan yer aldı.

Başbakan Yıldırım, milli sporcularla hatıra fotoğrafı çektirdi.

AA

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi