YGS'de başarısız olunca intihar etti

Konya'nın Çeltik ilçesinde intihar girişiminde bulunan bir öğrenci, hava ambulansıyla Konya'ya sevk edildi.

Edinilen bilgiye göre, Çeltik Lisesi son sınıf öğrencisi S.K, (18) iddiaya göre geçtiğimiz pazar günü girdiği YGS'de başarısız olduğu gerekçesiyle okulda 4 kutu hap içerek intihar etmek istedi. Öğrencilerin ve okul idaresinin durumu fark etmesi üzerine S.K, çağrılan ambulansla Çeltik Merkez Sağlık Ocağı'na götürüldü. Burada midesi yıkanan S.K, Yunak Devlet Hastanesine sevk edildi. Yapılan tetkiklerinde, durumu ağır olan ve hayati tehlikesi devam eden S.K için Konya'dan hava ambulansı istendi. S.K, Konya'dan çağrılan hava ambulansıyla Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti