Yetimler çaresiz kaldı

Babaları 3 yıl önce bıçaklanarak öldürülen, daha sonra anneleri tarafından terk edildikleri ileri sürülen, 15 gün önce de evleri yanan 3 çocuk, kanser olan dedeleriyle birlikte yaşama tutunmaya çalışıyor


Konya’da 3 yıl önce babaları bıçaklanarak öldürülen, daha sonra anneleri tarafından terk edildikleri ileri sürülen, 15 gün önce de evleri yanan 3 çocuk, dedeleriyle birlikte yaşama tutunmaya çalışıyor.


Edinilen bilgiye göre, 12 yaşındaki Gamze, 9 yaşındaki Feride ve 7 yaşındaki Mustafa, 3 yıl önce Meram ilçesinde çıkan bıçaklı kavgada babaları Orhan Kılıç’ı kaybetti.


Gamze, Feride ve Mustafa Kılıç kardeşler, anneleri Gülsüm Kılıç’ın da kendilerini terk etmesinin ardından, Meram ilçesine bağlı bir köyde yaşayan 64 yaşındaki dedeleri Mustafa Kılıç ile babaanneleri Fatma Kılıç’ın yanına yerleşti.


Dede Mustafa Kılıç, oğlunun ölümünün ardından gelininin evi terk ettiğini, torunlarına kendisinin bakmaya çalıştığını söyledi.


Yaklaşık 2 yıl önce mesane kanserine yakalandığını, doktorların kendisine, hastalığının ilerlediğini söylediklerini belirten Mustafa Kılıç, şunları kaydetti: Şu an kanser tedavisi için ilaç kullanıyorum. Sağlık durumum günden güne kötüye gidiyor. 15 gün önce evleri ve eşyalarının tamamı yanan torunlarımdan bunu gizlemeye çalışıyorum. Ancak onlar benim amansız hastalığa yakalandığımın farkında. Onları çok seviyorum ve kendilerini terk eden annelerine de vermem. Ancak maddi durumumuz iyi olmadığı için çocukların giderlerini karşılamakta zorlanıyoruz.


Kendisinin ve çocukların hiçbir sosyal güvenceleri olmadığını bildiren Mustafa Kılıç, yetkililerin ve yardımsever vatandaşların yardımını beklediklerini söyledi.  Çocukların büyüğü olan 12 yaşındaki Gamze ise kardeşlerinin bakımları konusunda babaannesine yardımcı olmaya çalıştığını, ancak annesiz ve babasız kalmanın kendilerini çok yıprattığını söyledi. Annesiyle ayda 1-2 defa görüştüklerini anlatan küçük Gamze, evde masa olmadığı için, ödevlerini sebze kasalarının üzerinde yapmak zorunda kaldıklarını belirtti. aa


 


(FOTOĞRAFLI)


Konya’da 3 yıl önce babaları bıçaklanarak öldürülen, daha sonra anneleri tarafından terk edildikleri ileri sürülen, 15 gün önce de evleri yanan 3 çocuk, dedeleriyle birlikte yaşama tutunmaya çalışıyor.


Edinilen bilgiye göre, 12 yaşındaki Gamze, 9 yaşındaki Feride ve 7 yaşındaki Mustafa, 3 yıl önce Meram ilçesinde çıkan bıçaklı kavgada babaları Orhan Kılıç’ı kaybetti.


Gamze, Feride ve Mustafa Kılıç kardeşler, anneleri Gülsüm Kılıç’ın da kendilerini terk etmesinin ardından, Meram ilçesine bağlı bir köyde yaşayan 64 yaşındaki dedeleri Mustafa Kılıç ile babaanneleri Fatma Kılıç’ın yanına yerleşti.


Dede Mustafa Kılıç, oğlunun ölümünün ardından gelininin evi terk ettiğini, torunlarına kendisinin bakmaya çalıştığını söyledi.


Yaklaşık 2 yıl önce mesane kanserine yakalandığını, doktorların kendisine, hastalığının ilerlediğini söylediklerini belirten Mustafa Kılıç, şunları kaydetti: Şu an kanser tedavisi için ilaç kullanıyorum. Sağlık durumum günden güne kötüye gidiyor. 15 gün önce evleri ve eşyalarının tamamı yanan torunlarımdan bunu gizlemeye çalışıyorum. Ancak onlar benim amansız hastalığa yakalandığımın farkında. Onları çok seviyorum ve kendilerini terk eden annelerine de vermem. Ancak maddi durumumuz iyi olmadığı için çocukların giderlerini karşılamakta zorlanıyoruz.


Kendisinin ve çocukların hiçbir sosyal güvenceleri olmadığını bildiren Mustafa Kılıç, yetkililerin ve yardımsever vatandaşların yardımını beklediklerini söyledi.  Çocukların büyüğü olan 12 yaşındaki Gamze ise kardeşlerinin bakımları konusunda babaannesine yardımcı olmaya çalıştığını, ancak annesiz ve babasız kalmanın kendilerini çok yıprattığını söyledi. Annesiyle ayda 1-2 defa görüştüklerini anlatan küçük Gamze, evde masa olmadığı için, ödevlerini sebze kasalarının üzerinde yapmak zorunda kaldıklarını belirtti. aa


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?