Yeşilgiresun Belediyespor'un olağanüstü genel kurulu ertelendi

GİRESUN (AA) - Spor Toto Basketbol Ligi ekiplerinden Yeşilgiresun Belediyespor'un olağanüstü genel kurulu, yeterli üye sayısına ulaşılamadığı için...

GİRESUN (AA) - Spor Toto Basketbol Ligi ekiplerinden Yeşilgiresun Belediyespor'un olağanüstü genel kurulu, yeterli üye sayısına ulaşılamadığı için ertelendi.

Kulüp binasında yapılan olağanüstü genel kurul toplantısına, 89 üyenin 10'u katıldı.

Genel kurul, yeterli çoğunluğun sağlanamaması nedeniyle 16 Ağustos Salı gününe ertelendi. İkinci toplantı, çoğunluğa bakılmaksızın gerçekleştirilecek.

Kulüp başkan vekili Fatih Yamak, gazetecilere yaptığı açıklamada, gelecek sezon için kadro kurmak üzere hazırlıkların sürdüğünü belirterek, "Yabancı bir başantrenör ile görüşmelerimiz var. Bir iki gün içerisinde kesin olarak anlaşacağız. Ardından da kadro kurma çalışmalarına başlayacağız. Başantrenörümüzü belirledikten sonra listemizdeki isimlerle temasa geçecek ve anlaşacağız." diye konuştu.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler