Türkiye Yeşilay Cemiyeti Konya Şube Başkanı Dr. Sabri Pişkin ve Muhasibi Adem Zengin, Mareşal Mustafa Kemal İlköğretim Okulu’nu ziyaret etti. Yeşilay Haftası nedeniyle okulun Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenleri Kamil Harman, Abdülkerim Bağcıvan ve Ekrem Aktürk tarafından davet edilen Sayın Pişkin, öğrencilere sigara, alkol ve uyuşturucunun zararları konulu sunum yaptı. Öğrencilerin ilgisiyle izlenilen sunum sonrası soruları cevaplandıran Pişkin, “Sağlıklı bir gelecek için zaralı alışkanlıklardan uzak durmamız gerekiyor” dedi. Okul Müdürü Ertan Dündar katılımlarından dolay Dr. Sabri Pişkin ve Adem Zengin’e teşekkür ederek plaket takdim etti
Yeşilay’dan öğrencilere uyarı:
Sağlıklı gelecek için zararlı alışkanlıklardan uzak durun
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?