Konya'da, yeşil ışıkta bekleyerek kendisine yol vermediği gerekçesiyle önündeki otomobilin yolunu kesen genç, otomobilde bulunan 2 kişi tarafından kalbinden bıçaklandı. Ağır yaralanan genç, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.
Olay dün saat 00.00 sıralarında Şeyh Ulema Yahşi Caddesi ile Fetih Caddesi kavşağında meydana geldi. 42 NA 082 plakalı otomobiliyle seyir halinde olan Mehmet Büyükeskil (25), kırmızı ışıkta önünde duran ve geç hareket eden 42 HC 089 plakalı otomobile selektör yaparak yol istedi. Duruma sinirlenen Büyükeskil, otomobilini önündeki otomobilin önüne sürerek yollarını kesti. Büyükeskil ile araçtan inen M.Ö. ve M.D. arasında başlayan tartışma kavgaya dönüştü. Kavgada alkollü olduğu belirtilen Büyükeskil M.Ö. ve M.D. tarafından bıçaklandı. Olay sonrası plakası alınamayan otomobille kaçan şahısları yakalamak için çalışma başlatan Asayiş Şube Müdürlüğü Cinayet Masası ekipleri, görgü tanıklarının verdiği araba modeline göre yaptıkları araştırmada kaçan M.Ö. ve M.D.'yi suç aletiyle birlikte yakaladı. Yakalanan şahıslar Numune Hastanesi'nde sağlık kontrolünün ardından polis merkezine götürüldü.