Yerlileştirme Yürütme Kurulu ilk kez toplandı

Kurulun ilk toplantısı Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek başkanlığında Hazine Müsteşarlığı'nda başladı

ANKARA (AA) - Yerlileştirme Yürütme Kurulu, ekonomiden sorumlu Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek başkanlığında ilk kez toplandı.

Sanayinin ithalat bağımlılığını azaltacak, rekabet gücünü artıracak programların hayata geçirilmesi amacıyla oluşturulan kurulun ilk toplantısı, Hazine Müsteşarlığı'nda saat 13.00'te başladı.

Şimşek başkanlığındaki toplantıya, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Faruk Özlü, Ekonomi Bakanı Nihat Zeybekci, Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci, Kalkınma Bakanı Lütfi Elvan ve ilgili bürokratlar katıldı.

AA

Ekonomi Haberleri

KONYA'NIN TİCARET HACMİ BÜYÜYOR
GM Fabrikasında Robotlu Dönüşüm: 1000 İşçi Çıkarıldı, 50 Robot Geldi
Dünyanın İlk Muhafazakâr Cruise Gemisi Aroya Galataport’ta!
Aksaray Sarımsağında Rekolte İkiye Katlandı: İhracat Başlıyor
TURKA, kartlı ödemelerde komisyon almayacak