Yerli Malı Haftası etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi

Çorum'da evlerinden getirdikleri yiyeceklerden yiyen 10 ilkokul öğrencisi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı

ÇORUM (AA) - Çorum'un Sungurlu ilçesinde ilkokuldaki Yerli Malı Haftası etkinliğinde evlerinden getirdikleri yiyeceklerden yiyen 10 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İlkokulun 5. sınıfındaki öğrenciler için Yerli Malı Haftası etkinliği düzenlendi. Bir öğrencinin okula getirdiği yiyeceklerden yiyen U.U (10), A.N.B. (9), F.Ç (10), D.T. (9), S.K. (10), A.D. (10), İ.Ç, (10), O.K (10), A.P. (9) ve B.B (10), bir süre sonra rahatsızlandı.

Mide bulantısı şikayetiyle öğretmen ve idareciler tarafından Sungurlu Devlet Hastanesine götürülen öğrenciler, tedavi altına alındı.

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavileri süren öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu