Yerli Malı Haftası etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi

Çorum'daki bir ilkokulda Yerli Malı Haftası etkinliği için evden getirdikleri yiyeceklerden yiyen 13 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

ÇORUM (AA) - Çorum'daki bir ilkokulda Yerli Malı Haftası etkinliği için evden getirdikleri yiyeceklerden yiyen 13 öğrenci, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Gülabibey Mahallesi'ndeki bir ilkokulun 3. sınıfındaki öğrenciler için Yerli Malı Haftası etkinliği düzenledi.

Ailelerin evlerinde yaptıkları yiyecekleri sınıflarında tüketen öğrenciler bir süre sonra rahatsızlandı. Mide bulantısı şikayetiyle ambulanslarla hastaneye kaldırılan A.K, E.O, F.S, G.B, H.B, İ.Ö, İ.Ç, M.K, M.B, S.K, Ü.A, Y.Ö. ve Z.T, tedavi altına alındı.

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavileri süren öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL