Yerköy’de 47 öğrenciye bisiklet dağıtıldı

YOZGAT (AA) - Sağlık Bakanlığı'nın obeziteyi azaltmak ve sağlıklı yaşama teşvik amacıyla Yerköy’e gönderdiği 47 bisiklet ilçe milli eğitim müdürlüğü...

YOZGAT (AA) - Sağlık Bakanlığı'nın obeziteyi azaltmak ve sağlıklı yaşama teşvik amacıyla Yerköy’e gönderdiği 47 bisiklet ilçe milli eğitim müdürlüğü tarafından öğrencilere dağıtıldı.

Halk Eğitim merkezinde bahçesinde gerçekleşen programda, ilçede eğitim gören 47 öğrenciye bisiklet dağıtım töreni düzenlendi.

Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yavuz, dağıtım sonrası yaptığı açıklamada, “Sağlık Bakanlığı tarafından 'fiziksel aktiviteyi teşvik projesi' kapsamında Yerköy’e 47 adet bisiklet gönderildi. Gönderilen bu bisikletleri ilçedemizde bulunan okullardan belirlediğimiz 47 öğrenciye dağıtımını yaptık” dedi.

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nda ilkokul öğrencilerine bisiklet dağıtıldığını söyleyen Yavuz, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nda ise lise öğrencilerine dağıtıldığını belirtti.

Programa milli eğitim şube müdürleri ve okul müdürleri katıldı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU