Yerel seçime doğru

KIRIKKALE (AA) - AK Parti Yahşihan Belediye Başkanı ve adayı Ahmet Sungur'un seçim bürosunun açılışı gerçekleştirildi.AK Parti İl Başkanı Nuh Dağdelen,...

KIRIKKALE (AA) - AK Parti Yahşihan Belediye Başkanı ve adayı Ahmet Sungur'un seçim bürosunun açılışı gerçekleştirildi.

AK Parti İl Başkanı Nuh Dağdelen, 15 Temmuz Şehitleri Caddesi'ndeki açılışta yaptığı konuşmada, vaktin birlik ve beraber olma ve kenetlenme vakti olduğunu söyledi.

Kimsenin Türkiye'yi zor duruma sokamayacağını dünyaya ilan etmenin zamanı geldiğini belirten Dağdelen, Yahşihan'da da Sungur'un tekrar belediye başkanı seçileceğini ifade etti.

Sungur da Yahşihanlıların desteğiyle çıraklık ve kalfalığını yüz akıyla tamamladığını dile getirerek, ustalık belgesini de almaya talip olduğunu kaydetti.

Konuşmaların ardından seçim bürosu açıldı.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL