Yerde buldukları çamaşır suyunu içen minik kardeşler hastanelik oldu

Bursa'nın İnegöl ilçesinde meydana gelen olayda çamaşır suyu içen 2 kardeş hastanelik oldu.

Olay saat 22.00 sıralarında kırsal Karalar mahallesi 3. Etap TOKİ Konutlarındaki bir dairede meydana geldi.

3 yaşındaki Miray S. Ve 1 yaşındaki kardeşi Mina Hatice S., yerde buldukları çamaşır suyu dolu şişeyi açtılar. İçindeki çamaşır suyunu içen kardeşler fenalaştı.

Baba Mervan, çocuklarını özel araçla İnegöl Devlet Hastanesine götürdü. Sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilen çocuklar, çocuk Servisine yatırıldı.

Jandarma komutanlığı ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu