Yerde bulduğu altınları emniyete götürdü

Bitlis'te bir kişi yerde bulduğu yaklaşık 33 bin lira değerindeki ziynet eşyasını polise teslim etti

BİTLİS (AA) - Bitlis'in Ahlat ilçesinde bir kişi, yerde bulduğu 33 bin lira değerindeki ziynet eşyasını polise verdi.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, Y.B, bir bankanın ATM'sinin önünden geçerken yerde, içerisinde altınların olduğu poşeti fark etti.

Y.B, piyasa değeri yaklaşık 33 bin lira olan ziynet eşyasını, Polis Merkezi Amirliğine teslim etti.

Ahlat Emniyet Müdürlüğü ekipleri, yaptıkları çalışma sonucu ziynet eşyasını, sahibi A.Ş'ye verdi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL