Yeni Zelanda’da helikopter düştü

Helikopterde bulunan 2 kişi öldü

MELBOURNE (AA) – Yeni Zelanda’da helikopterin, Northland bölgesindeki ormanlık alana düşmesi sonucu 2 kişi yaşamını yitirdi.

Radyo Yeni Zelanda, orman kadastro görevi yapan Robinson R44 tipi helikopterin henüz bilinmeyen bir nedenle Northland bölgesindeki ormanlık alanda düştüğünü duyurdu.

Kazada helikopterde bulunan 2 kişinin öldüğü belirtildi.

Kazanın sebebinin belirlenmesi için soruşturma başlatıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL