TEMSA tarafından Konya Toplu Ulaşım Dairesi’ne gönderilen belediye otobüsleri bir hafta deneme sürecinden sonra uygun görülürse alınacak. Gelen yeni otobüsleri belediye şoförlerinin test amaçlı kullandığını ifade eden yetkililer, “Araç TEMSA’dan gelmiştir. Araçlar şu anda yolcu almamaktadır. Çünkü deneme aşamasındadır. Otobüsler bir haftalık bir deneme sürecine tabi tutulacak. Beğenildiği takdirde araçlar alınacak. Fakat şöyle bir durum var, beğenildi diye hemen alınmayacak. Belli bir süreyi kapsayacak. Bu sürenin ne kadar olacağı tam olarak belli değil. Ancak vatandaşlarımıza yararlı olacağını ümit ediyoruz” denildi.
Yaşar Sarı-Memleket
Yeni otobüsler görücüye çıktı
TEMSA tarafından Büyükşehir Belediyesi Toplu Ulaşım Dairesi’ne gönderilen otobüsler bir haftalık deneme sürecinden sonra uygun görülürse alınacak.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?