Yeni evli çift ağaçta asılı kaldı VİDEO

Konya'da misafirlikten dönen yeni evli çiftin bulunduğu otomobil, çarptığı ağaçta asılı kaldı. Araçtaki iki kişi, itfaiye ve sağlık ekipleri tarafından kurtarıldı.

Edinilen bilgiye göre, Remzi Dadak (25) idaresindeki 42 LZ 324 plakalı otomobil, merkez Karatay ilçesi Fetih Caddesi'nde sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu kaldırımdaki ağaca çarptı. Çarpmanın şiddetiyle otomobil ağaçta asılı kaldı. Araç içinde sıkışan Cennet Dadak (24), çevredekilerin de yardımıyla çıkartılarak ambulansla Konya Meram Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı. Sürücü Remzi Dadak ise vinç yardımıyla indirilen araçtan itfaiye ekipleri tarafından çıkarılarak, eşinin kaldırıldığı hastaneye götürüldü. Yaralıların hayati tehlikelerinin bulunduğu bildirildi

 

 

 

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti