Konya'da, 2006-2007 Eğitim-Öğretim Yılı düzenlenen törenle başladı. Anıt Alanı'nda Atatürk anıtına çelenk konulması ile başlayan etkinlikler, Meram Vakıfbank İlköğretim Okulu'nda düzenlenen ders yılı açılış töreni ile devam etti. Buradaki törene Konya Valisi Atilla Osmançelebioğlu, Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, veliler ve öğrenciler katıldı. İl Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, ulusların çağdaş medeniyet hedefine ulaşmaları için eğitimin en önemli unsur olduğunu belirterek, "Bizlere emanet edilen öğrencilere, fiziksel, zihinsel ve ruhsal özelliklerine göre eğitim vermeliyiz. Konya, 2006-2007 eğitim-öğretim yılına bin 400'e yakın okulu, 450 bin civarında öğrencisi, 17 bin öğretmeni ve 4 bin hizmetli elemanı ile başlamıştır. Bu yıl 1 ve 6. sınıflar arasındaki tüm program değişmiştir. Eğitim-öğretimle elde edeceğimiz başarı hepimizin olacaktır" dedi. Törende 8.sınıf öğrencileri okula yeni başlayan ana sınıf ve 1. sınıf öğrencilerine çiçek verdi. Kurdele kesiminin ardından protokol üyeleri sınıfları gezerek öğrencilerle sohbet etti.
Yeni eğitim yılı törenlerle başladı
Konya'da, 2006-2007 Eğitim-Öğretim Yılı düzenlenen törenle başladı.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?