Yeni eğitim öğretim yılı açıldı

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de 2016-2017 eğitim ve öğretim yılı başladı.Yeni eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla Melikgazi ilçesi İldem Fatih...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de 2016-2017 eğitim ve öğretim yılı başladı.

Yeni eğitim öğretim yılının başlaması dolayısıyla Melikgazi ilçesi İldem Fatih Mahallesi'nde bulunan Hoca Ahmet Yesevi İlköğretim Okulu'nda tören düzenlendi.

Törene, Kayseri Valisi Süleyman Kamçı, Melikgazi Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, İl Milli Eğitim Müdürü Bilal Yılmaz Çandıroğlu, 15 Temmuz'da gerçekleştirilen FETÖ'nün darbe girişimi sırasında Ankara Gölbaşı'ndaki Polis Özel Harekat Merkezi'nin bombalanması sırasında şehit olan Cennet Yiğit'in babası Kemal Yiğit ve öteki yetkililer katıldı.

Saygı duruşunda bulunması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından konuşan Vali Kamçı, Türkiye Cumhuriyeti'nin eğitime verdiği değere dikkat çekerek "Genel bütçemizden Milli Eğitim Bakanlığına ayırdığımız para, Milli Savunma Bakanlığına ayırdığımız parayı geçti." diye konuştu.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL