Yeni aldığı tabancayı denemek isteyince polise yakalandı

Konya'da devriye görevi sürdüren polis ekibinin önünde seyreden otomobilden havaya ateş açıldı- Ekiplerce durdurulan ve alkollü olduğu belirlenen şüpheli, "silahı denemek için sıkmıştım" diyerek kendisini savundu

KONYA (AA) - Konya'da yeni aldığı tabancayı denemek için otomobilden havaya ateş açan kişi, polis ekiplerince gözaltına alındı.

Merkez Selçuklu ilçesi Feritpaşa Mahallesi Kerkük Caddesi'nde devriye görevini sürdüren polis ekibi, önde seyreden 42 DH 373 plakalı otomobilden havaya ateş açıldığını gördü.

Yaşar H. idaresindeki aracı durduran polis, silahı ateşleyen kişinin araçta yolcu olarak bulunan Mehmet Emin A. olduğunu belirledi.

Yapılan aramada bir adet kurusıkı tabanca ile bıçak ele geçirilirken, araç sürücüsünün ehliyetinin olmadığı belirlendi.

Silahı yeni aldığını belirten Mehmet Emin A, olay yerinde "Silahı denemek için sıkmıştım" diyerek kendisini savundu.

Polis merkezine götürülmek istenen Mehmet Emin A, polis aracının arka kısmına binmeyi reddetti.

Ekiplerce güçlükle ikna edilerek araca bindirilen Mehmet Emin A'nın, alkollü olduğu tespit edildi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE