Yeni Adliye 21 Ocak'ta hizmete girecek

17 Aralık’ta Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın katılımıyla açılan Yeni Adliye Sarayı 21 Ocak'ta hizmete girecek

Adliye Sarayı, yeni binasına taşınıyor. Açılışı 17 Aralık’ta Başbakan Recep Tayip Erdoğan tarafından yapılan Konya Adliye sarayına taşınma işlemlerinin bu ayın 20’sine kadar tamamlanacağı öğrenildi. Binadaki tefrişat çalışmalarının hafta içinde bitirileceği öğrenildi. Ocak ayının 20’sine kadar taşınma işlemlerinin tamamlanacağı ve muhtemelen 21 Ocak’tan itibaren davaların burada görülmeye başlanacağı bildirildi. 8 Blok’tan oluşan Konya Adliye Sarayı 60 bin metrekare alana sahip. Selçuklu mimarisinde inşa edilen bina baştan aşağı teknolojiyle donatılmış durumda.

Memleket

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?