Yemen'deki olaylar

Husiler, Sana'da alıkoyduğu 42 kişiyi serbest bıraktı

MARİB (AA) - Yemen'de Husiler, başkent Sana'daki hapishanelerinde tuttukları 42 kişiyi serbest bıraktıklarını duyurdu.

Husilere ait basın merkezinin yayınladığı açıklamada, hükümet güçleri adına faaliyet gösterdiği için alıkonulan 42 kişinin, Lahic Valisi Şeyh Ahmed Cerib'in huzurunda serbest bırakıldığı ifade edildi.

Husilerin lideri Abdumelik el-Husi, ramazan ayının başlaması nedeniyle yaptığı açıklamada, tarafların alıkoyduğu tüm kişilerin serbest bırakılması çağrısı yapmıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL