Yemen'deki olaylar

Marib'de düzenlenen saldırıda ölenlerin sayısı 22'ye yükseldi

MARİB (AA) - Yemen'in Marib ilinde Husilerin, askerlerin cuma namazı kıldığı camiye düzenlediği saldırı sonucu ölenlerin sayısı 22'ye yükseldi.

Orduya bağlı "26 Eylül" sitesinin haberinde, Husilerin, Sirvah ilçesinde orduya ait Kufel karargahındaki camiye 2 kez roketle saldırı düzenlediği kaydedildi.

Haberde, saldırı sonucu 22 askerin öldüğü, bazıları ağır olmak üzere çok sayıda kişinin yaralandığı belirtildi. Ölü sayısının artabileceği kaydedildi.

Daha önce verilen haberde, saldırıda 12 kişinin öldüğü belirtilmişti.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek