Yemen'deki ateşkes

Yemen'de bugün yürürlüğe giren ateşkes Husiler tarafından 180 kez ihlal edildi

RİYAD (AA) - Yemen'de insani yardımların ulaştırılması amacıyla sağlanan ateşkesin, Husiler tarafından 180 defa ihlal edildiği bildirildi.

Suudi Arabistan öncülüğündeki koalisyon güçlerinin sözcüsü Tümgeneral Ahmed Asiri yaptığı açıklamada, bugün yerel saatle 12.00'de başlayan ateşkesin Yemen içinde 150 ve sınır bölgesinde 30 kez ihlal edildiğini söyledi. Asiri, koalisyon güçlerinin, Husilerin sahadaki askeri durumu değiştirmeye yönelik çalışmalarına karşı koyacağını vurguladı. Ahmed Asiri, koalisyon güçlerinin ateşkese bağlı kalacağını belirtti.

Taiz'de Husilerin sivilleri yoğun bir şekilde hedef aldığını aktaran Asiri, buradaki ihlaller nedeniyle insani yardımların ulaştırılması konusunda hiçbir ilerleme katedemediklerini kaydetti.

Yemen'de insani yardımların ulaştırılması amacıyla sağlanan 48 saatlik ateşkes bugün yerel saatle 12.00'de yürürlüğe girmişti.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek