Yelken: Türkiye Optimist Takım Şampiyonası

- Göztepe, organizasyonu şampiyon tamamladı


İZMİR (AA) - Yelkende Türkiye Optimist Takım Şampiyonası'nı Göztepe şampiyon tamamladı.

İzmir'in Urla ilçesine bağlı Torasan Mahallesi'nde Göztepe Spor Kulübü Yelken Şubesi evsahipliğinde gerçekleşen ve Türkiye sıralamasındaki ilk 16 takımın katıldığı şampiyona sona erdi.

Dört günde gerçekleştirilen 16 müsabaka sonucunda yapılan puanlamaya göre, Göztepe, Türkiye şampiyonu olurken, İskenderun Yelken Kulübü ikinci, Arkas Çeşme Yelken Kulübü ise üçüncü sırayı aldı.

Düzenlenen ödül töreninde, Türkiye Yelken Federasyonu Başkanı Özlem Akdurak, İzmir Büyükşehir Belediye Başkan Yardımcısı Sırrı Aydoğan ve Urla Belediye Başkanı Sibel Uyar da hazır bulundu.

AA

Spor Haberleri

Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler