Edinilen bilgiye göre, Karapınar Mahallesi’nde oturan komşu çocukları Bahar S. (7) ve Nazlıcan A. (8) birlikte oyun oynadıkları sırada kenar mahallede olan evleri yakınında kırdan topladıkları otlardan yediler. Akşam olmasına rağmen evlerine gelmeyen çocuklarını aramaya çıkan aileler, çocuklarını arazide buldu. Gereksiz yere gülen çocuklarına seslenen aileler, kendilerini tanımayan ve değişik hareketler sergileyerek devamlı tedirgin bir şekilde sağa sola bakan çocuklarını Kulu Devlet Hastanesi’ne getirdi. Acil serviste yapılan muayenede, ağızlarında ot kalıntıları görülen çocukları serum verildikten sonra Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi.
Yedikleri ottan hastanelik oldular
Konya’nın Kulu ilçesinde, kırda yedikleri ottan rahatsızlanan 2 kız çocuğu hastaneye kaldırıldı
POLİS-ADLİYE Haberleri
841 GÖZALTI VAR
Seferihisar Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürü tutuklandı
YENİ DİLENME METODU MU?
Isparta'da mutlu son adliyede bitti! 5 salona işlem
BİR CİNAYET OLAYI DAHA AYDINLATILDI