Yediemin Otoparkında Yangın! 4 Araç Kullanılamaz Hale Geldi

Konya'da yediemin otoparkında çıkan yangın sonrası 4 araç kullanılamaz hale geldi.

Konya'da yediemin otoparkında çıkan yangında 4 araç cayır cayır yandı.

ARAÇLARDAN BİRİNDE YANGIN ÇIKTI

Yangın saat 00.30 sıralarında Merkez İlçesi Fevzi Çakmak Mahallesi'nde bulunan yediemin otoparkında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre Gürcan B.'ye ait olduğu öğrenilen yediemin otoparkında bulunan araçlardan birinde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı.

4 ARAÇ KULLANILAMAZ HALE GELDİ

Yangın kısa sürede büyüyerek yan tarafta bulunan araçlara sıçradı. Yangın sonrası olay yerine sevk edilen itfaiye ekipleri alevlere teslim olan 4 araca müdahale ederek yangını kontrol altına aldı. Yangın başka araçlara da sıçramadan söndürülürken 4 araç yanarak kullanılamaz hale geldi.

Yangınla ilgili soruşturma başlatıldı.

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?