Yaylakent'te aşure ikramı

ÇANKIRI (AA) - Orta ilçesine bağlı Yaylakent belde belediyesi tarafından vatandaşlara aşure ikram edildi.Yaylakent Belediyesi tarafından geleneksel hale...

ÇANKIRI (AA) - Orta ilçesine bağlı Yaylakent belde belediyesi tarafından vatandaşlara aşure ikram edildi.

Yaylakent Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen aşure dağıtımı, bu yıl öğle namazı sonrası Külliye Yemekhanesi'nde gerçekleştirildi.

Yaylakent Belediye Başkanı Kadir Dede'nin de katılımıyla gerçekleştirilen aşure dağıtımında yaklaşık 750 kişiye aşure ikram edildi.

Dede, birlik ve beraberliğin devam etmesi temennisinde bulunarak, "Türkiye'nin birçok yerinde aşure ikramı yapılıyor. İnşallah bu mübarek günler ülkemizin, milletimizin, İslam aleminin ve mazlum milletlerin refahına, selametine vesile olur." dedi.

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE