Yayayı bıçaklayan sürücüye 16 yıl hapis

Konya'da otomobili hızlı kullandığı gerekçesiyle kendisini uyaran yayayı bıçaklayarak öldüren sanık, 16 yıl 8 ay hapis cezasına çarptırıldı.

Konya 3. Ağır Ceza Mahkemesindeki karar duruşmasına, tutuklu sanık Ali İhsan Duruer (47), ölen Emrah Gündoğan'ın (29) ailesi ve tarafların avukatları katıldı. Son sözü sorulan sanık Duruer, “Böyle bir olayı gerçekleştirecek insan değilim. Hayatımda kırmızı ışıkta bile geçmedim. Üzerime çok geldi. Pişmanım” dedi. “Tahrik altında kasten adam öldürme” suçlamasıyla hakkında müebbet hapis cezası verilen sanık Duruer'in bu cezası, önce, olayı tahrik altında gerçekleştirdiği için 20 yıla, daha sonra da takdir yetkisi kullanılarak 16 yıl 8 aya düşürüldü. Emrah Gündoğan, 13 Mayısta, Selçuklu Rauf Denktaş Caddesi'nde yolun karşısına geçmeye çalışırken sürücü Ali İhsan Duruer'i otomobille hızlı gittiği gerekçesiyle uyarmış, tartışma sonucu Duruer, Gündoğan'ı bıçakla yaralamıştı. Emrah Gündoğan, Konya Numune Hastanesinde hayatını kaybetmişti.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti