AK Parti Konya Milletvekili Mehmet Kılıç, 4 yılını dolduran hükümetin icraatları ile kendi gayretleriyle yapıldığını belirttiği yatırımları parti il binasında düzenlediği basın toplantısında anlattı. Ardında da binaları yerinde tek tek gazetecilere gezdirdi. Konuşmasına partisinin hizmetlerini anlatarak başlayan milletvekili Kılıç, 4 yıllık zaman zarfında ekonomi, yapısal reformlar, dış politika, eğitim ve sağlık alanında hayal bile edilemeyen hizmetlerin yapıldığını kaydetti.
Konya’ya yapılan hizmetler ile ilgili olarak ise Kılıç, “Konya’ya yapılan hizmetlerin büyük bir çoğunluğunda emeklerim var. Özellikle Karatay ilçesinde atıl bir durumda bekleyen bir milmyon metrekarelik alanı değerlendirdi. Bu alana Meslek liselerinin bulunduğu meslek lisesi kampusu olarak da nitelendiren okulların yapımı için gerekli ödenek, Adliye binasının yapımı için gerekli çalışmalar, adalet parkı, ve önümüzdeki aylarda temeli atılacak olan Yüksek Araştırma ve İstisas Hastanesinin bölgeye kazandırılmasında önemli katkılarım var” dedi. Makamların geçici ancak hizmetlerin baki olduğunu kaydeden Kılıç, “Önemli olan bir vatandaş yanımıza geldiğinde yaptığımız hizmetleri onlara anlata bilmektir. Bunu da alnımızın akıyla anlatırız. Çünkü yaptığımız hizmet ortada” şeklinde konuştu. Basın toplantısının ardından gazeteciler araçlara bindirilerek milletvekili Kılıç’ın yapımında emeği geçtiği belirtilen yatarımlar tek tek gezdirildi. Mustafa Varol-Memleket