Konya Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, "18-24 Mart Yaşlılar Haftası" münasebetiyle bir dizi etkinlik düzenledi. Etkinliklerin dünkü bölümünde, Konya Huzurevi'nde kalan yaşlılar Kule Site Sineması'nda "Babam ve Oğlum" filmini izledi. Sinemaya girerken heyecanlı oldukları gözlenen yaşlılardan bazıları hayatlarında ilk defa sinemaya geldiklerini söyledi. Etkinliklerin hafta boyunca devam edeceği bildirildi.
|
Yaşlılar film izledi
Konya Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, "18-24 Mart Yaşlılar Haftası" münasebetiyle bir dizi etkinlik düzenledi.
Yerel Haberleri
Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?