Olay, saat 23.00 sıralarında merkez Karatay ilçesi Taşla Karaaslan Üzümcü Mahallesi Başova Sokak’ta bulunan evde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, sobayı söndürdükten sonra yatan Salih Ö.(75) ve eşi Almast Ö. (70) sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendi. Mutfakta bulunan kızları Ayşe Ö. (36) sobanın gaz kaçırdığını fark ederek anne ve babasının yanına gitti. Karbonmonoksit gazından çok az etkilenen Ayşe Ö. Sağlık ekiplerini arayarak haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahale sonrası Salih Ö., Almast Ö. ve kızları Ayşe Ö. ambulanslarla Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırılarak tedavi altına alındı. Gazdan zehirlenen ailenin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Yaşlı çift ve kızı karbonmonoksit gazından zehirlendi
Konya’da karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift ve kızı hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı
POLİS-ADLİYE Haberleri
Ecel eski damadından geldi
Önce Konya plakalı tır çarptı, sonra otomobil ezdi
MSB'den Acı Haber: Piyade Astsubay Kenan Şahin Şehit Oldu
Sokak köpekleri başka bir köpeği telef etti
İbrahim Öktem Bulvarı’nda Kaza: Bisikletli Çocuk Hastanelik Oldu